torsdag 9. oktober 2008

Off, jeg ønsker meg Chanel veske, den klassiske i blå eller rød med gull-lenke.
Har ønsket meg det i to år nå, en det er så sykt dyrt, jeg tror jeg må spare i en evighet før
jeg får penger til den :/ Jeg vet heller ikke hvor jeg får kjøpt den, vet du ?
Vist du vet hvor man får tak i en sonn veske, så skriv komentar ;P <3

Hadde prøve i dag :) det var enklere en jeg trodde, Læreren rettet den og s at det var en femmer :D <3 Trodde jeg kanskje skulle få en treer, max firer ;P
Har prøve i morgen oxo , ønsk eg lykke til a ! :)

- Martine / Martifine

1 kommentar:

Hippie, hippie - milkshake sa...

Den klassiske Chanel- vesken er rå-fin, men så dyr at jeg heller aldri har kjøpt meg en. Det finnes mange andre kule vesker der ute som er både kule og billige.....

tusen takk for kommentar på siden min. For å få flere treff må du sjekke andre blogger, skrive kommentarer og gjøre andre bevisst på at du har en blogg:)

lykke til....