søndag 5. oktober 2008

Who is she?

Jeg skulle til å legge meg, da jeg kom på at ingen av leserne mine vet hvem Martine er!
Martine er en jente på 13 år som bor i drammen :) Hun liker å holde seg i form og går på dansing og spiller på jentefotballaget til IL. Ros .. På fritiden er hun med venner, designer klær(kommer snart), spiller piano, synger, spiller gitar, leser, og er med Angelica, Martines Niese. Hun jobber hver søndag for VG.. Martine er veldig mote-intresert, og skal bli Klesdesigner når hun blir stor :) Yndlings filmene til martine er Superbad, Wild child, davinchikoden, den engelske pasienten, og I am legende.. Hun hører på musikk som Postgirobygget, Panic! at the disco, Queen, Johnny Cash, Ida maria, Jason Mras +++ .
Relgionen til Martine er Barcelona / Goset og Guden hennes er Lionel Messi <3<3<3
Martines drøm er å bli en kjent klesdesigner som designer klær for Celina (veninden min som blir Modell) og min søster, som skal bli kjent på en eller anen måte ;P
Ja, nå vet du litt om Martine som skriver det du leser her på bloggen!
- Martine / martifine

Ingen kommentarer: